O polskich borówkach w Berlinie

Na berlińskich targach już po raz drugi polskie standardy produkcji promowała Polish Berry Cooperative, którą tworzą 3 grupy producentów – Podkarpacka Grupa Producentów Borówki ELLIOT, Polskie Jagody z Lubelszczyzny i wielkopolska BerryGroup. Pokazywali borówkę jako owoc, który jest naszą wizytówką, podobnie jak Włosi swoje kiwi czy Kostarykańczycy ananasy.
Żaden inny kraj nie miał w Berlinie tak licznej reprezentacji branży borówkowej jak Polacy. Owoce i standardy ich produkcji budują wizerunek kraju. Przez lata borówki korzystały z wizerunku polskiej żywności. Dziś aktywnie go wzmacniają. Targi Fruit Logistica to największe targi owocowo-warzywne na świecie. To też miejsce, gdzie spotykają się owoce, które są wizytówką krajów i regionów, w których są uprawiane. – Przyjeżdżamy tu od wielu lat i promujemy Polskę, jako kraj pochodzenia najwyższej jakości owoców. Taki status borówki pozwala nam sprzedawać do 25 krajów na 4 kontynentach. Borówka to dziś eksportowa wizytówka naszego kraju – mówił Dariusz Zęgota z podkarpackiej Grupy ELLIOT, członka Polish Berry Cooperative.


Na stoisku Polish Berry Cooperative podczas targów Fruit Logistica 2017
 
Za: PBC 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułŚwiatowy rynek borówki – wzrosty i nowi gracze
Następny artykułPZU podpisało umowę na sprzedaż dotowanych ubezpieczeń dla rolników

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.